PRIJAVITE SE NA NIVEA BILTEN! Ostanite u toku sa novostima, nagradnim igrama i savetima za negu.

kompletan-trening-kod-kuće-zaglavlje

Vodič za kompletan trening kod kuće

Saveti u vezi sa ishranom i fitnesom u okiru kompletnog programa za vežbanje kod kuće

Ovi saveti sa mršavljenje i vežbanje kod kuće pomoći će vam da se osećate i izgledate dobro. Da biste brinuli o sebi, nije vam potrebno puno novca niti puno slobodnog vremena.

Uvod u kompletan program treninga kod kuće

Dovoljno je da unesete samo par promena u svakodnevnu rutinu kako biste poboljšali zdravlje i kondiciju. Pratite naše planove za treninge i vežbanje koji imaju pozitivan uticaj na vaše telo i celokupno zdravlje.

Vežbamo da bismo bili zdraviji

Sve je više onih koji žele da vežbaju. Zašto je to uopšte važno?

Fizička aktivnost je neophodna za zdravlje našeg organizima. Vežbanjem možemo da regulišemo krvni pritisak i čuvamo srce.

Nije u pitanju samo fizička kondicija. Kompletan trening kod kuće jača i mentalno zdravlje i samopouzdanje.

Kada je u pitanju gubitak težine, redovnim vežbanjem moći ćete da ostvarite svoje ciljeve i održite vitku liniju.

Na duže staze, treninzi će vam pomoći da i u poznim godinama budete pokretni i aktivni.

Hormon sreće

srećna-žena-sa-predivnim-afro-pletenicama

Zbog čega se osećamo tako dobro nakon treninga? Dok vežbate, vaše telo luči endorfin. Ovaj hormon utiče na receptore za bol i ublažava ga. Pored toga, endorfin čini da se osećamo srećno ili čak euforično.

Saveti za kompletan trening kod kuće

Želite da smanjite težinu ili vam je važno da se zategnete i oblikujete telo? Naši saveti za ishranu i fitnes su baš ono što vam treba.

Saveti za vežbanje kod kuće

Šta se preporučuje?
  • Istuširajte se pre treninga i nanesite *NIVEA Men Dry Impact antiperspirant* ili *NIVEA Dry Comfort Plus antiperspirant u spreju*
  • Ponesite peškir za lice kako biste mogli da se osvežite.
  • Poprskajte lice hladnom vodom ako osećate da ste se pregrejali.
  • Istuširajte se nakon treninga kako biste uklonili znoj i prljavštinu iz pora.

Šta se ne preporučuje?
  • Nemojte da pijete vodu dok vežbate, već pre ili posle treninga kako biste pospešili varenje.
  • Ne izgladnjujte se. Za kompletan trening potrebno vam je mnogo energije.
  • Budite svesni svojih granica. Važno je da znate kada treba da stanete.
 

5 koraka do zdravijeg života

  • Pijte vodu umesto kofeinskih i gaziranih napitaka.
  • Konzumirajte najmanje pet porcija voća i povrća.
  • Potrudite se da unosite više voća nego povrća tokom dana.
  • Budite fizički aktivni svakog dana - računa se i penjanje stepenicama.
  • Spavajte dovoljno.

SAVETI KOJI BI VAS TAKOĐE MOGLI INTERESOVATI