Uopštena česta pitanja

Da li imate pitanja o svom NIVEA nalogu i profilu?

Ovde možete pronaći odgovore na najčešća pitanja.

1. Koje su prednosti NIVEA naloga? 
NIVEA nalog vam omogućava brz i jednostavan pristup svim ponudama na našem sajtu. Registracija je besplatna i nema naknadnih troškova. Kada se prijavite putem NIVEA naloga, možete lakše da učestvujete u nagradnim igrama, ocenjujete svoje omiljene proizvode i iskoristite sve druge posebne pogodnosti koje nudi naš sajt.

2. Kako da se registrujem na NIVEA sajtu? 

U svakom trenutku možete da kreirate besplatan NIVEA nalog. Kliknite na karticu „Prijava“, a zatim na polje „Registracija“. Popunite formular za registraciju. Kada se budete registrovali, poslaćemo vam e-mail da biste potvrdili e-mail adresu koju ste uneli za registraciju. Ovaj e-mail sadrži link pomoću kog možete da aktivirate svoj NIVEA nalog.

3. Kako da se prijavim na NIVEA sajt? 
Kliknite na karticu „Prijava“. Bićete upućeni na formular za prijavu, gde treba da unesete svoje detalje za prijavu na NIVEA sajt (e-mail adresu i lozinku). Ako još uvek nemate svoj NIVEA nalog, možete ga kreirati u svakom trenutku.

4. Šta se dešava ako zaboravim lozinku? 
Ako ste zaboravili lozinku, kliknite na karticu „Prijava“, a zatim na polje „Zaboravljena lozinka“. Kada unesete e-mail adresu, dobićete verifikacioni e-mail koji sadrži link za stranu na kojoj možete da promenite lozinku.

5. Da li su moji lični podaci bezbedni? 

Da, vaši podaci su bezbedni. Informacije o prirodi, obimu i svrsi prikupljanja i čuvanja ličnih podataka možete naći u našoj Politici o zaštiti privatnosti.

6. Koje pogodnosti nudi NIVEA bilten? 

Uz NIVEA bilten dobijaćete ekskluzivne vesti o novim proizvodima, zanimljivim događajima koje organizuje NIVEA, promocijama u prodajnim objektima, kao i veoma zanimljive informacije o nezi kože.

Da li imate još neko pitanje?

Obratite nam se putem formulara za kontakt na našem sajtu.