UVERITE SE DA LUMINOUS STVARNO DELUJE! ILI ĆEMO VAM REFUNDIRATI NOVAC.

Predstavljamo vam dva nova odlična proizvoda za negu tela: NIVEA LUMINOUS630 uljani serum i kremu za telo. Oba sadrže patentirani aktivni sastojak LUMINOUS630® koji smanjuje pojavu pigmentnih fleka, ujednačava ten kože i vidljivo smanjuje strije.

 

Uverite se da NIVEA inovacija zaista deluje* ili ćemo vam refundirati novac.**

 
ZANIMA ME VIŠE O PROMOCIJI

100% GARANTOVAN POVRAĆAJ NOVCA

Za vreme trajanja akcije kupite i najmanje 2 nedelje redovno koristite odabrani proizvod za negu tela: NIVEA LUMINOUS630 uljani serum za telo protiv strija ili  NIVEA LUMINOUS630 kremu za telo protiv strija i fleka. Toliko smo uvereni u njihovu odličnu efikasnost da smo spremni da vam refundiramo novac ako niste zadovoljni proizvodom koji ste izabrali.

SAVET: Proverite koji proizvod vam odgovara, jer zahtev za povraćaj novca možete podneti samo jednom, za jedan proizvod.

  • Važi za kupovinu obavljenu u periodu od 1. 4. do 31. 5. 2024.
  • Garancija povraćaja novca moguća je u periodu od 15. 4. do 30. 6. 2024.

Uslov za učestvovanje je važeći račun za kupovinu proizvoda i popunjen obrazac na sajtu.

Pravila i uslovi učestvovanja.

 
  1. korak: Izaberite i kupite NIVEA LUMINOUS630 uljani serum ili kremu za telo. Sačuvajte račun, koji potvrđuje kupovinu!
  2. korak: Proizvod redovno koristite najmanje 2 nedelje.
  3. korak: Ako niste zadovoljni proizvodom, vratićemo novac na vaš transakcioni račun.
 

ŽELIM POVRAĆAJ NOVCA

PROIZVOD NIJE ISPUNIO MOJA OČEKIVANJA

Da li ste izabrani proizvod za negu tela redovno koristili najmanje 2 nedelje i niste bili zadovoljni rezultatima? Žao nam je što naš proizvod nije ispunio vaša očekivanja, pa smo spremni da vam refundiramo novac. Molimo vas da pročitate pravila i uslove učestvovanja i pratite dole navede korake.
 
  1. Fotografišite račun kojim se potvrđuje kupovina proizvoda u periodu od 1. 4. do 31. 5. 2024, na kojem moraju biti jasno vidljivi sledeći podaci:

    naziv trgovca (naziv fizičke ili onlajn prodavnice),
    datum kupovine,
    broj računa,
    naziv proizvoda,
    cena proizvoda.
  2. Popunite obrazac.
    VAŽNO: ako već imate svoj myNIVEA nalog, prijavite se pre nego što popunite obrazac. Ako još uvek nemate nalog, ne morate da se prijavite.
  3. Odgovorite na pitanje.
  4. Učitajte fotografiju računa.
  5. Pošaljite obrazac.

PAŽNJA: Zahtev za povraćaj novca možete podneti samo jednom, isključivo za jedan proizvod koji učestvuje u promotivnoj aktivnosti, čak i ako ste kupili više proizvoda.

 
LIČNI PODACI
Upišite broj transakcijskog računa bez razmaka, znakova i sl.

PODACI ZA POVRAĆAJ NOVCA:
Unesite naziv prodavca kod kojeg ste kupili proizvod.
Unesite broj računa koji potvrđuje vašu kupovinu i priložite ga ispod.
Unesite iznos koji ste platili za izabrani proizvod. Iznos mora odgovarati iznosu na priloženom računu.
Vaše mišljenje nam je veoma vredno. Stoga vas molimo da nam što jasnije opišete zašto niste bili zadovoljni odabranim proizvodom.
* Obavezno polje

ČESTO POSTAVLJANA PITANJA

KOJE PRODAVNICE SU UKLJUČENE U PROMOTIVNU AKTIVNOST?

Uključene su fizičke prodavnice u Republici Srbiji i onlajn prodavnice koje prodaju NIVEA proizvode i registrovane su u Republici Srbiji.

KAKAV JE POSTUPAK PROMOTIVNE AKTIVNOSTI?

Jednostavno kupite barem jedan od dva proizvoda uključena u promotivnu aktivnost (NIVEA LUMINOUS630 uljani serum za telo protiv strija ili NIVEA LUMINOUS630 kremu za telo protiv strija i fleka). Koristite ga redovno, najmanje 2 nedelje. Ako niste zadovoljni rezultatima, popunite obrazac i priložite dokaz o kupovini. Pažljivo ćemo razmotriti vaš zahtev i ako je podnet u skladu sa pravilima i uslovima učestvovanja, vratićemo vam odgovarajući novčani iznos za 1 proizvod na vaš transakcioni račun.
 

IMAM TEŠKOĆE SA PODNOŠENJEM ZAHTEVA, ŠTA DA UČINIM?

Nažalost, s vremena na vreme može doći do tehničkih problema koji su van naše kontrole. Zato vam savetujemo da pokušate ponovo kasnije ili otvorite stranicu u drugom internet pregledaču. Preporučujemo korišćenje Firefox ili Google Chrome. Takođe možete pokušati da obrišete istoriju pretrage ili koristite drugi uređaj.

Ako već imate svoj myNIVEA nalog, prijavite se na njega pre nego što popunite obrazac. Ako još uvek nemate nalog, ne morate da se prijavite.

Uverite se da ste zaista popunili sva obavezna polja i označili da se slažete i prihvatate sve pisane uslove učestvovanja.

Ako ništa od gore navedenog ne funkcioniše, možete nam pisati putem kontakt forme na našem sajtu. Istovremeno, molimo Vas da nam poverite što više korisnih informacija kako bismo Vam mogli efikasno, u najkraćem mogućem roku, pomoći. Savet: priložite snimak ekrana koji prikazuje problem i napišite koji pregledač i verziju pregledača koristite.

 

AKO KUPIM VIŠE OD JEDNOG PROIZVODA, DA LI MOGU VIŠE PUTA TRAŽITI POVRAĆAJ?

Ne, opciju refundiranja novca možete da koristite samo jednom tokom trajanja promocije, a mi vam možemo refundirati novac za samo jedan izabrani proizvod. Ako ste kupili više od jednog proizvoda, izaberite i označite onaj za koji želite da zatražite povraćaj novca.

MOGU LI DA KORISTIM TRANSAKCIONI RAČUN DRUGE OSOBE ZA POVRAĆAJ NOVCA?

Ne, novac možemo da prebacimo samo na račun osobe koja je popunila obrazac, što znači da podaci koje unesete u obrazac moraju odgovarati podacima vlasnika transakcionog računa.

DA LI ĆETE ME OBAVESTITI AKO JE OBRAZAC NETAČNO POPUNJEN?

Ne, razmatraćemo samo tačno popunjene obrasce i nećemo obavestiti učesnike o mogućim greškama. Pre konačnog slanja obrasca, pažljivo proverite da li ste sve ispravno uneli, jer ne možemo biti odgovorni za netačne ili nepotpuno ispunjene zahteve.