UVERITE SE DA CELLULAR LUMINOUS STVARNO DELUJE! ILI ĆEMO VAM REFUNDIRATI NOVAC.

Osim seruma br. 1 na svetu*, koji je već oduševio Srpkinje, sada možete isprobati još dva odlična nova NIVEA Cellular Luminous seruma – protiv fleka od akni i protiv staračkih pega, a NIVEA naučnici razvili su i NIVEA MEN Anti-Age POWER 2u1 serum za muškarce. Uverite se da zaista deluju za samo 2 nedelje** ili ćemo vam refundirati novac.***


ZANIMA ME VIŠE O PROMOCIJI

100% GARANTOVAN POVRAĆAJ NOVCA

Za vreme trajanja akcije kupite i najmanje 15 dana redovno koristite odabrani NIVEA Cellular Luminous serum, koji odgovara potrebama vaše kože, ili NIVEA MEN Anti-Age POWER 2u1 serum protiv pigmentnih fleka. Naši serumi dokazano deluju za samo 2 nedelje!** Toliko smo uvereni u njihovu odličnu efikasnost da smo spremni da vam refundiramo novac ako niste zadovoljni proizvodom koji ste izabrali.

SAVET: Proverite koji serum vam odgovara, jer zahtev za povraćaj novca možete podneti samo jednom, za jedan proizvod. Izaberite pravi serum za sebe!

  • Važi za kupovinu obavljenu u periodu od 1. 9. do 31. 10. 2023.
  • Garancija povraćaja novca moguća je u periodu od 16. 9. do 30. 11. 2023.

Uslov za učestvovanje je važeći račun za kupovinu proizvoda i popunjen obrazac na sajtu.

Pravila i uslovi učestvovanja.

 

1. korak: Izaberite i kupite odgovarajući serum za sebe. Sačuvajte račun, koji potvrđuje kupovinu!

2. korak: Redovno koristite serum najmanje 15 dana.

3. korak: Ako niste zadovoljni proizvodom, vratićemo novac na vaš transakcioni račun.

 
ŽELIM POVRAĆAJ NOVCA

PROIZVOD NIJE ISPUNIO MOJA OČEKIVANJA

Da li ste izabrani serum protiv pigmentnih fleka redovno koristili najmanje 15 dana i niste bili zadovoljni rezultatima? Žao nam je što naš proizvod nije ispunio vaša očekivanja, pa smo spremni da vam refundiramo novac. Molimo vas da pročitate pravila i uslove učestvovanja i sledite dole navedene korake.

1. Fotografišite račun kojim se potvrđuje kupovina proizvoda u periodu od 1. 9. do 31. 10., na kojem moraju biti jasno vidljivi sledeći podaci:

  • naziv trgovca (naziv fizičke ili onlajn prodavnice),
  • datum kupovine,
  • broj računa,
  • naziv proizvoda,
  • cena proizvoda.

2. Popunite obrazac

VAŽNO: ako već imate svoj myNIVEA nalog, prijavite se pre nego što popunite obrazac. Ako još uvek nemate nalog, ne morate da se prijavite.

3. Odgovorite na pitanje

4. Učitajte fotografiju računa

5. Pošaljite obrazac

PAŽNJA: Zahtev za povraćaj novca možete podneti samo jednom, isključivo za jedan proizvod koji učestvuje u promotivnoj aktivnosti, čak i ako ste kupili više proizvoda.

 

Promotivna akcija "NIVEA Cellular Luminous serumi - garancija povrata novca" je završena!

Pravila promotivne akcije možete pročitati ovde.

 

ČESTO POSTAVLJANA PITANJA

 

KOJE PRODAVNICE SU UKLJUČENE U PROMOTIVNU AKTIVNOST?

Uključene su fizičke prodavnice u Republici Srbiji i onlajn prodavnice koje prodaju NIVEA i NIVEA MEN proizvode i registrovane su u Republici Srbiji.

KAKAV JE POSTUPAK PROMOTIVNE AKTIVNOSTI?

Jednostavno kupite barem jedan od četiri proizvoda uključena u promotivnu aktivnost (serum protiv pigmentacije, anti-age serum protiv staračkih pega, serum protiv fleka od akni i NIVEA MEN Anti-age POWER serum). Koristite ga redovno, najmanje 15 dana. Ako niste zadovoljni rezultatima, popunite obrazac i priložite dokaz o kupovini. Pažljivo ćemo razmotriti vaš zahtev i ako je podnet u skladu sa pravilima i uslovima učestvovanja, vratićemo vam odgovarajući novčani iznos za 1 proizvod na vaš transakcioni račun.
 

IMAM TEŠKOĆE SA PODNOŠENJEM ZAHTEVA, ŠTA DA UČINIM?

Nažalost, s vremena na vreme može doći do tehničkih problema koji su van naše kontrole. Zato vam savetujemo da pokušate ponovo kasnije ili otvorite stranicu u drugom internet pregledaču. Preporučujemo korišćenje Firefox ili Google Chrome. Takođe možete pokušati da obrišete istoriju pretrage ili koristite drugi uređaj.

Ako već imate svoj myNIVEA nalog, prijavite se na njega pre nego što popunite obrazac. Ako još uvek nemate nalog, ne morate da se prijavite.

Uverite se da ste zaista popunili sva obavezna polja i označili da se slažete i prihvatate sve pisane uslove učestvovanja.

Ako ništa od gore navedenog ne funkcioniše, možete nam pisati putem kontakt forme na našem sajtu. Istovremeno, molimo Vas da nam poverite što više korisnih informacija kako bismo Vam mogli efikasno, u najkraćem mogućem roku, pomoći. Savet: priložite snimak ekrana koji prikazuje problem i napišite koji pregledač i verziju pregledača koristite.

 

AKO KUPIM VIŠE OD JEDNOG PROIZVODA, DA LI MOGU VIŠE PUTA TRAŽITI POVRAĆAJ?

Ne, opciju refundiranja novca možete da koristite samo jednom tokom trajanja promocije, a mi vam možemo refundirati novac za samo jedan izabrani proizvod. Ako ste kupili više od jednog proizvoda, izaberite i označite onaj za koji želite da zatražite povraćaj novca.

MOGU LI DA KORISTIM TRANSAKCIONI RAČUN DRUGE OSOBE ZA POVRAĆAJ NOVCA?

Ne, novac možemo da prebacimo samo na račun osobe koja je popunila obrazac, što znači da podaci koje unesete u obrazac moraju odgovarati podacima vlasnika transakcionog računa.

DA LI ĆETE ME OBAVESTITI AKO JE OBRAZAC NETAČNO POPUNJEN?

Ne, razmatraćemo samo tačno popunjene obrasce i nećemo obavestiti učesnike o mogućim greškama. Pre konačnog slanja obrasca, pažljivo proverite da li ste sve ispravno uneli, jer ne možemo biti odgovorni za netačne ili nepotpuno ispunjene zahteve.

PROČITAJTE I OVO

* Nielsen IQ, Market Track, analiza tržišta seruma protiv pigmentnih fleka (kategorija definisana od strane klijenta) za 36 zemalja (definisano od strane klijenta), vrednost prodaje u EUR, januar 2022. – decembar 2022.

** Redovnom upotrebom; prema sopstvenoj oceni, 12-nedelja studija uz NIVEA Cellular LUMINOUS630 serum, 34 žena, 2018. / Samoprocena (rezultat), studija u trajanju od 12 nedelja sa 34 žene, 2018.

*** Vredi za kupovinu izvršenu u periodu od 1. 9. do 31. 10. 2023., i nakon najmanje 15 dana testiranja, uz valjani račun i ispunjen obrazac na sajtu