Nažalost, s vremena na vreme može doći do tehničkih problema koji su van naše kontrole. Zato vam savetujemo da pokušate ponovo kasnije ili otvorite stranicu u drugom internet pregledaču. Preporučujemo korišćenje Firefox ili Google Chrome. Takođe možete pokušati da obrišete istoriju pretrage ili koristite drugi uređaj.
Ako već imate svoj myNIVEA nalog, prijavite se na njega pre nego što popunite obrazac. Ako još uvek nemate nalog, ne morate da se prijavite.
Uverite se da ste zaista popunili sva obavezna polja i označili da se slažete i prihvatate sve pisane uslove učestvovanja.
Ako ništa od gore navedenog ne funkcioniše, možete nam pisati putem kontakt forme na našem sajtu. Istovremeno, molimo Vas da nam poverite što više korisnih informacija kako bismo Vam mogli efikasno, u najkraćem mogućem roku, pomoći. Savet: priložite snimak ekrana koji prikazuje problem i napišite koji pregledač i verziju pregledača koristite.
Podelite
Korišćenjem ove funkcije saglasni ste da se podaci mogu prenositi i u treće zemlje izvan Evropskog ekonomskog prostora, bez odgovarajućeg nivoa zaštite podataka (posebno SAD). Moguće je da vlasti mogu pristupiti podacima. Saglasnost možete povući u bilo kom trenutku sa efektom u budućnosti. Dodatne informacije: Politika privatnosti.